Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
ניתוח שיווקי לאתר שלך – הביצועים של האתר שלך הם קריטיים להצלחתו. ככל שיותר משתמשים יבקרו בו וירכשו מוצרים, כך תרוויח יותר רווח. לכן, חשוב לדעת איך האתר שלך מתפקד ומה אתה יכול לעשות כדי להגדיל את הפופולריות שלו.
ניתוח שיווקי לאתר שלך יעזור לך לגלות מאיפה אנשים מגיעים כשהם מבקרים באתר שלך ואילו ערוצים מביאים אותם לשם.
לפני שתוכל לעשות ניתוח שיווקי לאתר שלך, עליך לתכנן את הפעולות שלך, לדוגמא סקירת תוצאות העבר של מאמצי השיווק שלך, הגדרת יעדים לעתיד, הגדרת קהל היעד שלך, הגדרת ערוצי השיווק שייעשה בהם שימוש ולבסוף הגדרה של כמה כסף הם מוכנים להשקיע בקמפיין זה.
קידום אורגני הוא צורת הפרסום הפופולרית ביותר. הדרך העיקרית לקדם את האתר שלך בערוצים אורגניים היא על ידי יצירת תוכן איכותי, אשר ישותף על ידי אנשים ברשתות החברתיות וימשוך עבורך מבקרים חדשים.
קידום ממומן עוזר להגדיל את התנועה לאתר שלך במהירות, אך לשיטה זו אין השפעה ארוכת טווח על העסק שלך. כדי להשיג יותר המרות ומכירות באמצעות מימון, עדיף ליצור קמפיין פרסום מקוון הכולל ערוצים שונים (גוגל אדס, מודעות פייסבוק וכו').
דרך נוספת למשוך מבקרים היא שיווק ברשתות חברתיות – פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ואחרות. רשתות חברתיות הן חלק חשוב מחיי משתמשי האינטרנט כיום; לכן, הם מהווים דרך יעילה לקידום אתרים או מותגים: הקהל שאליו אתה מגיע הוא מוכן!
ישנם מספר סוגי פרסום באינטרנט: מודעות חיפוש בתשלום (גוגל אדוורדס), מודעות באנר בדפי אתרים אחרים (AdSense), קישורים הקשריים (לדוגמה Yandex Direct), באנרים לתצוגה הממוקמים בחלק העליון או התחתון של הדף/תוכן ("באנר"), שיווק בדוא"ל…
ישנן דרכים רבות להשיג יותר תנועה לאתר שלך, אך אנו נתמקד באחת היעילות ביותר: קידום אורגני בגוגל. קידום אורגני הוא כאשר אתה לא משלם על מילת מפתח שתופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל. קידום מסוג זה הינו חינמי ומבוסס על דירוג מנועי החיפוש.
חשוב לדעת איך עובד קידום אורגני כדי שתוכלו לוודא שהוא עובד הכי טוב שאפשר לאתר שלכם.
קידום ממומן מאפשר לך, בעל העסק, להופיע בתוצאות החיפוש של הביטויים המייצגים באופן המדויק ביותר את העסק שלך, את השירותים שאתה מספק ואת הפתרונות שהעסק שלך מציע לבעיות של הלקוחות הפוטנציאלים שלך. הקידום נעשה ע"י הצגת פרסומות בתוצאות החיפוש עבור ביטויים שנבחרו בקפידה מבעוד מועד.
שיטה זו מושלמת לכל סוג אתר והיא יעילה בקידום אתר חדש.
רשתות חברתיות הן דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך. הפופולריים שבהם הם פייסבוק וטוויטר, אבל אתה יכול גם להשתמש בלינקדאין כדי למצוא קשרים עסקיים.
כאשר הרשתות החברתיות הושקו לראשונה, הן שימשו בעיקר למטרות בידור. אולם כיום, עסקים רבים גילו את הפוטנציאל של הפלטפורמות הללו למטרות שיווק.
רשתות חברתיות עוזרות לך לקדם את המוצרים והשירותים שלך על ידי יצירת מודעות לגביהם. הם גם עוזרים לבנות אמון עם הלקוחות (אם זה משהו שחשוב לך).
ישנם ארבעה ערוצי פרסום עיקריים באינטרנט: SEO, SEM, PPC, שיווק בדואר אלקטרוני ושיווק במדיה חברתית. לכל אחד מהערוצים הללו יש יתרונות וחסרונות משלו. דרך טובה לבחור ערוץ אחד היא לקבוע מה היעדים שלך עבור כל מסע פרסום וכמה כסף אתה רוצה להוציא.
ראשית בואו נדבר על עלות לקליק (CPC). העלות לקליק נקבעת לפי המכירה הפומבית שמתרחשת כאשר מישהו לוחץ על אחת מהמודעות שלך. זה יכול להיות יקר אם המחיר לקליק גבוה מכיוון שזה אומר שאתה משלם יותר ממפרסמים אחרים שמציעים הצעות על אותה טווח באותו רגע בזמן.
לדוגמא: אם מישהו מחפש "שיפוץ בית" בחיפוש בגוגל אז כל מיני חברות יציעו על המונח הזה אז ברגע שמישהו ילחץ על אחת מהמודעות אז אתה בעל העסק מחויב בכסף למרות שלא בוצעה מכירה!
האתר שלך מקוון כבר זמן מה. עבדת על זה ושיפרת אותו, אבל אתה רוצה לוודא שאתה מנצל את הפוטנציאל שלו בצורה הטובה ביותר. העובדה היא שישנן דרכים רבות בהן תוכל לשפר את האתר שלך כדי לתת תוצאות טובות יותר ולהגביר את המעורבות עם הלקוחות שלך. כדי להתחיל, הנה כמה טיפים:
ודא שלכל הדפים באתר שלך יש תג כותרת אופטימלי שכן זה יעזור למנועי החיפוש לדעת על מה כל עמוד מבלי לקרוא כל מילה על מנת להבין מה קורה! אתה גם רוצה אנשים שיבקרו בדף זה כאשר הם מחפשים משהו ספציפי הקשור ספציפית ל"[נושא]" או אולי אפילו רק "[נושא].
מטרת הניתוח השיווקי הזה היא להשוות בין שני מותגים, אחד שעשה עבודה טובה בשימוש באתר שלו ואחד שלא. המותג הראשון הוא Studione. יש להם אתר מאוד ייחודי שמכוון למבוגרים וצעירים שמתעניינים באופנה ורוצים להיראות "מגניבים". יש לו מראה מאוד מודרני. אני חושב שהם עושים עבודה מצוינת בהפיכת האתר שלהם לקל לשימוש על ידי מתן קישורי ניווט ברורים בפינה השמאלית העליונה של כל עמוד, כמו גם שיש להם מספיק תוכן טקסט כך שאנשים יוכלו לקבל בקלות מידע על כל קו מוצרים מבלי ללחוץ קישורים מרובים (מה שיהיה מייגע עבור אתרי אינטרנט מסוימים).
המותג השני המנותח הוא Old Navy Clothing Company שמוכרת בגדים מתינוקות דרך מבוגרים במחירים סבירים; עם זאת, האתר שלהם אינו משקף את הערכים הללו מכיוון שהוא נראה מיושן עם מידע מינימלי זמין על כל קו מוצרים.
ישנן דרכים רבות להגדיל את הרווחים של האתר שלך, אך הדרך הטובה ביותר היא על ידי ניתוח איך הוא עובד. אתה יכול להשתמש בניתוח שיווקי לאתר של, אשר מוצג במאמר זה, כדי לשפר את השיווק של האתר שלך ולוודא שאתה משתמש בכל השיטות הטובות ביותר הזמינות כדי שתוכל להשיג יותר לקוחות ולשמור אותם לחזור. המידע הבא יעזור לך להבין איך התהליך הזה עובד, אז בואו נתחיל!
לסיכום, להלן הנקודות העיקריות לניתוח שיווקי לאתר שלך:
האתר שלך זקוק לעיצוב מחדש. זה לא קל לניווט ולא עונה על ציפיות המשתמש. למעשה, לא ברור מהי מטרת האתר שלך או כיצד המשתמשים צריכים לתקשר איתו. יש לך גם יותר מדי מודעות שפוגעות בחוויה, מה שמפריע לאחוזי ההמרה.
מקד את מאמצי השיווק שלך בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר – לא רק בגלל שיש להן בסיס משתמשים גדול, אלא בגלל שהם יכולים לשמש גם לקידום אירועים לא מקוונים כגון סדנאות או הרצאות אם כאלה קיימים בנוסף לתוכן מקוון כמו פוסטים בבלוג . הפלטפורמות הללו מאפשרות לך להגיע ישירות על ידי מיקוד לאנשים שמתעניינים בנושאים דומים (מדעני הנתונים בגוגל יגידו לך את זה).