Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

צור קשר

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

מבוא

קידום אורגני לעומת קידום ממומן – בעולם השיווק של היום, קל להסתבך ברעיון שאתה צריך לשלם על הכל. עם זאת, יש הרבה דרכים לקדם את המוצרים או השירותים שלך מבלי להוציא אגורה אחת.

קידום אורגני לעומת קידום ממומן – תוכן עניינים

קידום אורגני הוא אחת הדרכים לעשות זאת. הרעיון של קידום אורגני הוא די פשוט: אם אנשים אוהבים את המוצר או השירות שלך, הם כמובן יספרו על כך לחבריהם.

סוג זה של פרסום מפה לאוזן יכול לחולל פלאים עבור העסק שלך כל עוד אתה מציע מוצר או שירות מצוינים במחיר סביר עם שירות לקוחות מעולה ועוקב אחר כל הבטחות שניתנו במהלך תהליך המכירה.

קידום אורגני

קידום אורגני הוא סוג הקידום שמתרחש באופן טבעי מפה לאוזן. זה בחינם ויעיל יותר מכל צורת פרסום אחרת. הדבר הטוב ביותר בקידום אורגני הוא שהוא לא נשלט על ידי אף אחד. זה יכול להיעשות על ידי מישהו שאתה מכיר או זר ששמע על העסק שלך דרך מקור אחר.

קידום אורגני 5 יתרונות

לקידום אורגני יש יתרונות משלו

  • קידום אורגני הוא בחינם
  • קידום אורגני הוא סוג הקידום שמתרחש באופן טבעי מפה לאוזן
  • מאפשר למסר להיות אמיתי ומותאם לקהל שלך
  • התוכן האורגני שתפרסמו ידבר בעד עצמו
  • ניתן למקד את המסר לקהל המתאים ולצרכיו במקום להיאלץ להיכנס למודעה שמשתמשת בסלוגנים פשוטים או בתמונות שאין מאחוריהן משמעות אמיתית

בנוסף, כאשר אתה מחליט לשלם עבור פוסטים ממומנים באינסטגרם או בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה לגבי החסויות המתאימות ביותר למטרות העסקיות ולתדמית המותג שלך: כמה כסף הן עולות? לאיזה סוג של החזר על ההשקעה (ROI) עלי לצפות? כמה עבודה תשקע ביצירת פוסטים ממומנים יעילים? האם יש מישהו אחר שיודע על זה יותר ממני?

קידום אורגני 5 חסרונות

לקידום אורגני יש כמה חסרונות שכדאי להיות מודעים אליהם לפני קבלת ההחלטה להשקיע בו.

  • זה יכול להיות קשה למדוד ולעקוב אחר ההצלחה של מאמצי קידום אורגני עקב מחסור בנתונים או מדדים.
  • קידום אורגני יכול להיות יקר אם לא תקבל מספיק הופעות, קליקים ושיתופים עבור הפוסטים שלך.
  • קידום אורגני דורש זמן ומאמץ מצד המשתמש כי יש ליצור תוכן על מנת שיוכל לבצע ביצועים טובים עבור פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר.
  • ניהול קידום מכירות אורגני יכול להיות קשה כאשר ישנם מספר אנשים המעורבים ביצירת תוכן; כל הצדדים צריכים מידע לגבי האופן שבו הם רוצים שהתוכן שלהם ישותף על פני פלטפורמות שונות עם כללים שונים בנוגע להתנהגות מקובלת או לא מקובלת במסגרת הסכמי תנאי השירות של אותן רשתות.
  • קידום במדיה חברתית הוא תהליך של שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי להניע תנועה לאתר, לבלוג או ליעד מקוון אחר. ישנם שני סוגים עיקריים של קידום מדיה חברתית: אורגני ותשלום.
קידום אורגני לעומת קידום ממומן

קידום ממומן יתרונות

קידום ממומן הוא כאשר מותג משלם עבור התוכן במאמר או בסרטון. ישנם מספר יתרונות לקידום ממומן:

  • היתרון של קידום ממומן הוא בכך שזו דרך ממוקדת יותר להגיע לקהל שלך, והיא מאפשרת לך לנהל מערכת יחסים קרובה עוד יותר עם הלקוחות שלך.
  • זו צורה חדשה של שיווק.
  • זה יותר ממוקד.
  • זה יותר מדיד.
  • זה יותר אחראי.

קידום ממומן חסרונות

כעת, לאחר שכיסינו את היתרונות של קידום אורגני, ייתכן שאתה תוהה מדוע מישהו יבחר אי פעם לקדם את המוצרים או השירותים שלו באמצעות מודעות ממומנות. אחרי הכל, הרעיון של מודעה להיות "דואר זבל" אינו חדש וקיים כבר עידנים. למעשה, ישנן סיבות רבות מדוע מפרסם עשוי להסס להשתמש בסוג זה של קידום מכירות:

  • זה יקר. שיעור ההקלקה הממוצע של מודעת פייסבוק הוא 0.1 אחוז (1 לכל 1000). זה אומר שאם אתה מוציא $100 על מסע פרסום, רק אדם אחד ילחץ על המודעה שלך מכל 1000 אנשים שיראו אותה – וזה אם המודעה שלך באמת תראה על ידי כמה שיותר אנשים! בעוד שגוגל אדוורדס נותנת למפרסמים שליטה רבה יותר על היכן המודעות שלהם מופיעות וכמה הן עולות לקליק (CPC), אבל עדיין יש מקרים מסוימים שבהם תשלם יותר ממה שנראה סביר רק בגלל שאין מספיק אתרים מוסמכים זמינים בכל רגע נתון. למרות שלעתים קרובות זה יכול להוביל להחזרים משתלמים על השקעה (ROI), חשוב לזכור כמה כסף עלול לרדת לטמיון כאשר מנסים דבר כזה מבלי לעשות מחקר מתאים מראש; במיוחד אם המחקר האמור כולל מידע על כמה כסף מרוויחות חברות בדרך כלל מכל מכירה מקוונת שנעשתה ישירות דרכן לעומת מקורות חיצוניים כגון: ספקי צד המוכרים מוצרים באמצעות Amazon Marketplace וכו'…
  • במילים אחרות, אם אתה מתכוון למכור מוצרים דרך Amazon Marketplace או כל פלטפורמה דומה אחרת, עדיף לעשות קצת מחקר מראש כדי שתדע לאיזו תשואה אתה יכול לצפות. בדרך זו, אם החזר ה-ROI לא יתברר כצפוי, אז לפחות  יהיה לך מושג למה זה קרה וכמה כסף צריך להשקיע כדי שהדברים יתהפכו לטובתך.
  • קידום אורגני הוא סוג הקידום שמתרחש באופן טבעי מפה לאוזן. קידום ממומן הוא כאשר מישהו משלם כדי לקדם משהו.
  • קידום אורגני מתרחש כאשר מישהו אוהב את המוצר, השירות או העסק שלך והוא מספר על כך לחברים ולמשפחה שלו. הם עשויים אפילו להעלות פוסט ברשתות החברתיות!

סיכום

קידום אורגני לעומת קידום ממומן: קידום אורגני הוא סוג הקידום שמתרחש באופן טבעי מפה לאוזן. קידום ממומן הוא כאשר מישהו משלם כדי לקדם משהו. לקידום אורגני יש הרבה יתרונות, אבל יש לו גם כמה חסרונות. סוג הקידום שתבחר תלוי ביעדים, בתקציב ובמשאבים הזמינים

האם המאמר עניין אותך?

תודה על חוות הדעת שלך

השאר תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *